חדשות

ד"ר גיל פייר מונה למשנה למנכ"ל המרכז הרפואי "איכילוב"

מדובר בתפקיד חדש, במסגרתו יהיה ד"ר פייר אחראי על כל מנהלי האגפים, המכונים, המחלקות ויחידות בית החולים; בעשור האחרון שימש ד״ר פייר כסמנכ״ל רופאים ב"איכילוב"

ד"ר גיל פייר (צילום: "איכילוב")

ד״ר גיל פייר, בן 55, מונה למשנה (בפועל) למנכ״ל המרכז הרפואי "איכילוב" בתל אביב. בית החולים מסר כי מדובר בתפקיד חדש, במסגרתו יהיה ד״ר פייר אחראי על כל מנהלי האגפים, המכונים, המחלקות ויחידות בית החולים.

בעשור האחרון שימש ד״ר פייר כסמנכ״ל הרופאים של בית החולים. הוא בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, ומשמש כאל״מ במילואים בחיל הרפואה בצה"ל.

ד"ר פייר מילא בצה"ל שורה ארוכה של תפקידי פיקוד: מפקד הרפואה בפיקוד צפון, קצין הרפואה של אוגדה סדירה, קצין הרפואה של המרכז הלאומי לאימוני יבשה בצאלים, רופא קרבי ומפקד קורס קציני רפואה בחיל ומפקד המרכז לשירותי רפואה וציוד רפואי.

ד"ר פייר הוא בוגר קורס פו"מ במכללה הבין-זרועית לפיקוד ומטה ובוגר המכללה לביטחון לאומי. הוא בעל תואר שני במינהל מערכות בריאות מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת תל-אביב ובעל תואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה.

ד"ר פייר שימש בעבר כעוזר למנכ"ל המרכז הרפואי "שיבא" וקודם לכן כסגן מנהל וממייסדי מחלקה פנימית י' ב"איכילוב", בית החולים שבו התמחה ברפואה פנימית. מאז 2006 מרצה בכיר בניהול מערכות בריאות במסגרות שונות. עד כה פירסם 12 מאמרים בתחום הרפואי וזכה בשורה של פרסים לרבות מצטיין רמטכ"ל, מצטיין קורס פיקוד ומטה, מרצה מצטיין ופרסים בתחום הניהול והארגון.

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  ד"ר גיל פייר,  ניהול,  המרכז הרפואי איכילוב-תל אביב
תגובות
אנונימי/ת
08.08.2016, 18:29

מינוי ראוי!