חדשות

ד"ר נמרוד מימון מונה לסגן מנהל המרכז הרפואי סורוקה בבאר-שבע

ד"ר מימון: אני רואה חשיבות רבה בשיפור סביבת העבודה במרכז הרפואי ובקידום שירותי הבריאות לתושבי הנגב

ד"ר נמרוד מימון, מומחה ברפואה פנימית ובמחלות ריאה מונה לסגן מנהל המרכז הרפואי-אוניברסיטאי סורוקה בבאר-שבע.

ד"ר נמרוד מימון

ד"ר נמרוד מימון (צילום: יח"צ)

ד"ר מימון, בן 44, נשוי ואב לארבעה, הוא תושב המועצה המקומית להבים, צפונית לבאר-שבע. את לימודי הרפואה סיים באוניברסיטת בן־גוריון, התמחה ברפואה פנימית במרכז הרפואי סורוקה, עשה התמחות־על ברפואת ריאות באוניברסיטת טורונטו בקנדה והשתלמויות מקצועיות בביצוע ברונכוסקופיות מורכבות באוניברסיטת מונטריאול. כן עבר התמחות-על בביצוע מבחני מאמץ משולבים לב־ריאה באוניברסיטת UCLA בקליפורניה ולימודי איכות הסביבה באוניברסיטת לונדון.

הוא רופא בכיר במכון לרפואת ריאות ובחטיבה לרפואה פנימית בבית החולים סורוקה ומרצה וחוקר בפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן־גוריון. הוא חיבר יותר מ־30 פרסומים מדעיים. הוא סוקר וחבר בצוות העורכים של חמישה עיתונים מדעיים בין־לאומיים.

נוסף לכך, הוא משרת כרופא חטיבתי של חטיבת הצנחנים במילואים. בזמנו הפנוי הוא מתנדב במחוז דרום של ארגון הצלה. ד"ר מימון חבר באיגוד הישראלי לרפואה פנימית, באיגוד הישראלי למחלות ריאה ובאיגוד הישראלי לחקר הפרעות השינה.

עם כניסתו לתפקיד החדש אמר ד"ר מימון: "כבוגר לימודי רפואה באוניברסיטת בן־גוריון וכרופא במרכז הרפואי סורוקה, אני מכיר באיכות צוות בית החולים ובמסירות שלו ורואה חשיבות רבה בשיפור סביבת העבודה לעובדים ובקידום שירותי הבריאות לתושבי הנגב. אפעל לקידום נוסף של המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה כמוביל בהוראה ובמחקר".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  המרכז הרפואי "סורוקה",  נמרוד מימון
תגובות
יורם
02.07.2012, 21:47

גאה בך נמרוד. היינו יחד בסדיר בפלס"ר. עלה והצלח.