חדשות

פרופסור משה פיינסוד מרמב"ם קיבל אות מפעל חיים מהחברה הבין-לאומית להיסטוריה של הנוירולוגיה

.פרסים הוענקו לאחרונה גם לפרופסור מנחם נהיר ולד"ר רביע עאסלה מרמב"ם

שלושה רופאים מהמרכז הרפואי רמב"ם בחיפה התכבדו לאחרונה בפרסים שונים.

פרופסור משה פיינסוד, לשעבר מנהל המחלקה לנוירוכירורגיה במרכז הרפואי רמב"ם, זכה באות מפעל חיים (Lifetime achievement award) מטעם החברה הבין-לאומית להיסטוריה של מדעי הנוירולוגיה.
האות, מדליה ותעודה, הוענקו לפרופסור פיינסוד במעמד מושב החברה ה-17 שנערך בונציה, איטליה.

בכנס השנתי של האיגוד הישראלי לראומטולוגיה זכה פרופסור מנחם נהיר, מנהלה הקודם של המחלקה הראומטולוגית ברמב"ם, בפרס השנתי המיוחד. הפרס ניתן לו על תרומתו להקמת המחקר הארצי הראשון למתן טיפול ביולוגי בתרופה Rituximabי(MabThera) לחולי דלקת מפרקים שגרונית, וזאת ב-2005, תקופה שבה תרופות ביולוגיות רבות לא היו עדיין בהישג יד.

פרופסור מנחם נהיר (צילום: יח"צ רמב"ם)

פרופסור מנחם נהיר (באדיבות דוברות רמב"ם)

במחקר נמצא כי אפשר לשפר את מצבם של חולים מורכבים, הסובלים מדלקת מפרקים שגרונית רבת שנים וממחלות רקע. בתחום הראומטולוגי זהו מחקר ראשון מסוגו. חשיבותו גם בהקמת מערכת בקרה ושיתוף פעולה בין מרכזים רפואיים רבים ברמה הארצית. פרופ' נהיר הציג את תוצאות מחקרו בהרצאת הכבוד בכנס האיגוד.

רופא נוסף מרמב"ם, ד"ר רביע עאסלה, רופא במחלקה פנימית א' זכה בפרס הצטיינות מקרן פולקס, בפרויקט מחקר במסגרת לימודי MD/PhD .

ד"ר רביע עאסלה (באדיבות דוברות רמב"ם)

ד"ר רביע עאסלה (באדיבות דוברות רמב"ם)

נושאים קשורים:  חדשות,  דלקת מפרקים שגרונית,  המרכז הרפואי "רמב"ם",  רביע עאסלה,  פרופסור משה פיינסוד,  פרופסור מנחם נהיר
תגובות
ד"ר עוזי רביב
05.08.2012, 18:45

ברכותיי לידידי פרופ' משה פיינסוד על קבלת הפרס!

Rafi Catane
05.08.2012, 19:12

אני מצטרף לברכות לפרופ' פיינסוד ולפרופ' נהיר
רפי קטן