חדשות

פרופסור זיו גיל מונה למנהל מחלקת אף אוזן גרון ברמב"ם

פרופסור זיו גיל מגיע לרמב"ם מהיחידה לכירורגיית ראש וצוואר באיכילוב

פרופסור זיו גיל. צילום: יח"צ
פרופסור זיו גיל. צילום: יח"צ

פרופ' זיו גיל, אשר ניהל עד לאחרונה את יחידת כירורגיית ראש צוואר באיכילוב, מונה לתפקיד מנהל מחלקת אף אוזן גרון בקריה הרפואית רמב"ם.

פרופסור גיל סיים לימודי רפואה באוניברסיטת בן גוריון ועשה את הההתמוחת באא"ג כירורגיית ראש צוואר, במרכז הרפואי סוראסקי בת"א. הוא השתלם בכמה מהמוסדות המובילים בעולם, ביניהם Memorial Sloan Kettering Cancer Center בניו-יורק (התמחה בניתוחי ראש וצוואר), ו-University of Pittsburgh School of Medicine שבה התמחה בניתוחים אנדוסקופיים. את הפלושיפ ביצע ב- University of Miami School of Medicine.

פרופסור זיו גיל צילום: יח"צ (לא דוברות רמב"ם)

פרופסור זיו גיל צילום: יח"צ (לא דוברות רמב"ם)

לצד עיסוקיו הקליניים, פרופסור גיל שימש כמנהל וחוקר בכיר במעבדה לחקר הסרטן במרכז הרפואי סוראסקי, היה חוקר עמית במרכז הסרטן "ממוריאל", חבר מערכת ושופט ביותר מ-12 עיתונים רפואיים ומחקריים ויועץ של הקרן הלאומית למחקר אמריקה-ישראל. כמו כן הוא מרצה מוזמן בכנסים מקצועיים בין-לאומיים (עד כה השתתף ביותר ממאה). הוא גם מרצה למתמחים בפקולטה לרפואה באוניברסיטת ת"א.

פרופ' גיל זכה בפרסים רבים, ביניהם פרס הכנסת ושר החינוך למחקר. הוא נבחר לרשימת 1,000 המחברים המשפיעים ברפואה Faculty of 1,000, זכה בפרס הצטיינות למחקר מהאגודה למלחמה בסרטן, בפרס "מורשה" של האקדמיה הישראלית למדעים, בפרס איגוד הכירורגים לניתוחי ראש וצוואר של העיר ניו יורק, בפרס "לנדאו" למחקר מטעם מפעל הפיס, בפרס רוטשילד למחקר, ובפרס איגוד רופאי אא"ג לניתוחי ראש וצוואר.

פרופ' גיל חבר בכמה איגודים מקצועיים בארץ ובחו"ל. הוא פרסם את מחקריו בעיתונים רפואיים, וכתב יותר מ-40 פרקים בנושא כירורגיה של גידולי ראש וצוואר בשלושה ספרי רפואה. בין תחומי מחקריו: כירורגיה אונקולוגית של גידולי הראש והצוואר, כירורגיה של גידולי בסיס הגולגולת, אנדוסקופיה של גידולי חלל האף ובסיס הגולגולת, ניתוחי בלוטת המגן והפרא-תירואיד, ניתוחי בלוטות הרוק והפרוטיס, אונקולוגיה של גידולי הראש והצוואר ומחקר בסיסי ויישומי לפיתוח טיפולים חדשניים לסרטן.

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  המרכז הרפואי "רמב"ם",  פרופסור זיו גיל,  כירורגיית ראש צוואר,  המרכז הרפואי איכילוב-תל אביב
תגובות
tamer
11.11.2012, 02:27

respect for you, someone like you is a big value for all the humanity.. keep going doc !! :)