חדשות

מנהלת חדשה למחלקת מיון ילדים במרכז הרפואי "זיו" בצפת

ד"ר דנה קרופיק מגיעה לגליל מהמרכז הרפואי "רמב"ם" בחיפה; בימים אלו מסתיימת בנייתו של המרכז לרפואת הילד בבית החולים בצפת

ד"ר דנה קרופיק, מומחית ברפואה דחופה בילדים, שעבדה עד כה בבית החולים "רמב"ם" בחיפה מונתה לנהל את מיון הילדים במרכז הרפואי "זיו" בצפת. בנוסף לניהול מיון הילדים תשתלב ד"ר קרופיק בצוות המרצים בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת בר-אילן הפועל בקמפוס בצפת.

ד"ר דנה קרופיק (צילום: "זיו")

ד"ר דנה קרופיק (צילום: חנה ביקל / "זיו")

ד"ר קרופיק היא בוגרת בית הספר לרפואה בטכניון, התמחתה ברפואת ילדים בבית החולים לילדים בתל השומר, ביצעה פוסט דוקטורט באוניברסיטת ברקלי שבקליפורניה ועם שובה לישראל התמחתה ברפואה דחופה בילדים בבית החולים רמב"ם.

"תחום ההתמחות ברפואה דחופה בילדים בארץ חדש יחסית", אומרת ד"ר קרופיק. "הוא מתמקד במספר נושאים: מצבים דחופים (החייאה וכד'), ניהול כאב וחרדה בילדים, מודעות וזיהוי של מקרי התעללות בילדים, הרעלות וטראומה. המטרה שלי היא לקדם את כל התחומים הללו במרכז הרפואי זיו, להדריך מתמחים במחלקה וכן את הצוות הסיעודי. אוכלוסיית ילדי הצפון ומשפחותיהם ראויים לשירות הטוב ביותר".

בימים אלו מסתיימת בנייתו של המרכז לרפואת הילד וכאשר יופעל בקרוב, הודיע בית החולים, "יזכו ילדי הצפון לטיפול רפואי ברמה גבוהה ביותר בידי צוות רפואי מצוין ובתנאים המותאמים במיוחד לילדים, תוך דגש על עבודת צוות ושיתוף מירב המומחים בטיפול בכל ילד וילד בהתאם למצבו".

ד"ר אוסקר אמבון, מנהל "זיו", בירך את ד"ר קרופיק על כניסתה לתפקיד החדש, ואיחל לה הצלחה "בקידום המחלקה למצוינות קלינית ואקדמית".

נושאים קשורים:  חדשות,  ד"ר דנה קרופיק,  ד"ר אוסקר אמבון,  מיון ילדים,  המרכז הרפואי "זיו"
תגובות
שי שובל
18.06.2014, 11:51

מזל טוב דנה שיהיה לך בהצלחה

יהודית אנטונלי
13.08.2014, 11:01

דנה היקרה,
יישר כוח
עלי והצליחי
יהודית אנטונלי