חדשות

"רמב"ם" אירח כנס בינלאומי על חידושים בסקירת מוח העובר

הכנס התקיים בחודש שעבר וכלל הרצאה מאת פרופ’ קתרין גראל, מומחית ברדיולוגיה של תינוקות מפאריז, לצד הרצאות של מומחים מובילים בישראל

מימין: פרופ' משנה רון בלוססקי, פרופ' קתרין גראל, פרופ' טלי שגיא, פרופ' זאב וינר, פרופ' משנה משה ברונשטיין ופרופ' גוסטבו מלינגר (צילום: פיוטר פליטר / "רמב"ם")

המרכז הרפואי "רמב"ם" אירח בחודש שעבר כנס בינלאומי שעסק בחידושים בסקירת מוח העובר (Normal and Abnormal fetal neurosanogram).

הכנס התקיים בחסות מכון האולטרה-סאונד מילדותי ב"רמב"ם", בניהולו של פרופ' רון בלוססקי, אשר אירגן את הכנס בשיתוף עם האיגוד הישראלי למילדות וגינקולוגיה – סניף צפון, בראשותו של פרופ' מ.קליני עידו שולט, המשמש גם כמנהל יחידת האם והעובר בביה"ח.

פרופ’ בלוססקי, מנהל מכון האולטרה-סאונד מילדותי ב"רמב"ם", פתח את הכנס. הרצאתו של פרופ’ זאב וינר, מנהל מערך נשים ויולדות ברמב"ם, עסקה בסקירה כללית של נושאי הדמיית מוח העובר בהריון. פרופ’ משה ברונשטיין, רופא בכיר במכון האולטרה-סאונד המיילדותי בבית החולים, הקדיש את נושא הרצאתו ל-Normal and abnormal neurosonogram in the 1st trimester.

פרופ’ גוסטבו מלינגר, מנהל יחידת האולטרה-סאונד נשים ומילדות בבית החולים "ליס" ליולדות במרכז הרפואי "איכילוב" בתל-אביב, הרצה על "דילמות בסקירת מח העובר בטרימסטר השני"; פרופ’ טלי שגיא, מנהלת היחידה לנוירולוגיה ילדים ב"וולפסון" הרצתה על "דילמות באבחנות ובממצאים בסקירת מח העובר".

את ההרצאה המרכזית נשאה האורחת מחו"ל, פרופ’ קתרין גראל, מומחית ברדיולוגיה של תינוקות מפאריז, בנושא: Fetal normal neurosonogram/MRI in the 3rd trimester.

נושאים קשורים:  חדשות,  כנס,  המרכז הרפואי "רמב"ם",  מוח העובר,  סקירה,  הריון
תגובות