חדשות

"סורוקה": חמישה רופאים בכירים ואנשי צוות רפואי מונו לתפקידי ניהול

המרכז הרפואי-אוניברסיטאי "סורוקה" בבאר שבע הודיע אתמול (ב') על חמישה מינויים חדשים לתפקידי ניהול בבית החולים

המרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע. צילום: דוברות בית החולים

המרכז הרפואי-אוניברסיטאי "סורוקה" בבאר שבע הודיע אתמול (ב') על חמישה מינויים חדשים לתפקידי ניהול בבית החולים: ד"ר ישראל מלמד מונה למנהל המחלקה לנוירו-כירורגיה; ד"ר ז'אן מרק ווינשטיין מונה למנהל שירות אי ספיקת לב במערך הקרדיולוגי; ד"ר אלון פרידמן מונה למנהל השירות לרפואה פיסיקלית ושיקום מוסקולוסקלטלי; ד"ר מרק מרגוליס מונה למנהל השירות לתזונה קלינית ואלה אמויאל מונתה לסגנית המשנה למנהל בית חולים.

ד"ר ישראל מלמד (צילום: "סורוקה")

ד"ר ישראל מלמד (צילום: "סורוקה")

ד"ר מלמד, נשוי ואב לשלושה, הוא תושב באר שבע. הוא בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת טשקנט שבאוזבקיסטן. הוא התמחה בנוירוכירורגיה ועבד כמומחה באוזבקיסטן במשך חמש שנים. בהמשך התמחה בנוירוכירורגיה ב"סורוקה" והשתלם בגרמניה במשך כשנה בנוירוכירורגיה זעיר פולשנית ואנדוסקופית. ד"ר מלמד עובד ב"סורוקה" משנת 1990, ושימש כסגן מנהל המחלקה משנת 2004. משנת 2009 ניהל את היחידה לנוירוכירורגיה זעיר פולשנית.

ד"ר ז'אן מרק ווינשטין (צילום: "סורוקה")

ד"ר ז'אן מרק ווינשטין (צילום: "סורוקה")

ד"ר ווינשטין, נשוי ואב לשלושה, הוא תושב להבים. הוא בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת לונדון. התמחה ברפואה פנימית בבית חולים בלונדון, באוקספורד ובקרדיולוגיה ב"הדסה" בירושלים. ד"ר ווינשטין עובד ב"סורוקה" משנת 1993. הוא השתלם בתחום אי ספיקת הלב ומשמש בפעם השנייה כיו"ר החוג לאי ספיקת לב של האיגוד הקרדיולוגי. ד"ר ווינשטין חבר בוועדות מקצועיות לאי ספיקת לב באיגוד האירופי לקרדיולוגיה.

ד"ר אלון פרידמן (צילום: אילוסטרציה)

ד"ר אלון פרידמן (צילום: אילוסטרציה)

ד"ר פרידמן, נשוי ואב לשישה, הוא תושב בית שמש. הוא בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת אלברט איינשטיין בניו יורק. הוא התמחה ברפואה פנימית בבית החולים North Shore University Hospital בניו-יורק, והתמחה ברפואת שיקום במכון קלסר לשיקום באוניברסיטת רטגר'ס בניו ג'רזי. ד"ר פרידמן עלה לארץ בשנת 2000 ועבד בבית החולים "הדסה" בירושלים וב"לניאדו" בנתניה. הוא עובד ב"סורוקה" מחודש נובמבר 2016.

ד"ר מרק מרגוליס (צילום: "סורוקה")

ד"ר מרק מרגוליס (צילום: "סורוקה")

ד"ר מרגוליס, נשוי ואב לשניים, הוא תושב באר שבע. הוא סיים לימודי רפואה באורדז'וניקידזה שברוסיה. הוא בוגר האוניברסיטה העברית בתכנית ההסבה של רופאים עולים חדשים. הוא התמחה בתזונה קלינית ועובד ביחידת הדיאטה ב"סורוקה" משנת 1997. במשך 15 שנה ריכז את השירות לתזונה קלינית בחטיבה לרפואה פנימית. בחודשים האחרונים כיהן ד"ר מרגוליס כמ"מ מנהלת השירות לתזונה קלינית.

אלה אלמויאל (צילום: "סורוקה")

אלה אלמויאל (צילום: "סורוקה")

אליה אמויאל, נשואה ואם לשלושה, היא תושבת באר שבע. היא בעלת תואר ראשון בניהול מערכות בריאות ותואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת בן גוריון בנגב. היא עובדת ב"כללית" משנת 2000. עבדה במחוז דרום של ה"כללית" בתפקידי ניהול מגוונים ובתפקידה האחרון שימשה כמנהלת האדמיניסטרטיבית במחוז.

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי "סורוקה",  מינויים,  אליה אמויאל,  ד"ר ישראל מלמד,  ד"ר ז'אן מרק ווינשטיין,  ד"ר אלון פרידמן,  ד"ר מרק מרגוליס
תגובות