חדשות

פרופ' עופר יוספוביץ מונה למנהל המחלקה לאורולוגיה במרכז הרפואי "איכילוב"

פרופ' יוספוביץ החליף בתפקיד את פרופ' חיים מצקין, שמונה לסגן דיקן בבית החולים; "אנחנו יכולים להציע לציבור החולים בישראל רפואה איכותית וזמינה בסטנדרטים העולמיים הטובים ביותר"

פרופ' עופר יוספוביץ (צילום: "איכילוב")

פרופ' עופר יוספוביץ מונה למנהל המחלקה לאורולוגיה במרכז הרפואי "איכילוב" בתל אביב. הוא החליף בתפקיד את פרופ' חיים מצקין, שמונה לסגן דיקן בבית החולים.

פרופ' יוספוביץ הוא תושב רמת השרון, נשוי ואב ל-3 ילדים. הוא למד רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים והתמחה בכירורגיה אורולוגית במרכז הרפואי "רבין". בתום התמחותו עבר השתלמות עמיתים בכירורגיה אונקולוגית של מערכת השתן בבית החולים "ממוריאל סלון קטרינג" בניו יורק, מהמרכזים המובילים בעולם בתחום הטיפול בסרטן. בנוסף הוא משמש כפרופ’ חבר קליני בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב.

מחקריו של פרופ' יוספוביץ עוסקים בעיקר בסרטן הערמונית ושלפוחית השתן, והוא מתמקד באוכלוסיית החולים בסיכון גבוה לסרטן הערמונית. פרופ' יוספוביץ חבר באיגוד האורולוגים הישראלי וכן במקבילו האירופי והאמריקאי. הוא מרצה אורח ברחבי העולם וגם סוקר בעיתונים האורולוגים המובילים. בכמה מהם הוא גם חבר מערכת.

פרופ' יוספוביץ הוא בין חלוצי תחום הניתוחים הרובוטים - בסיוע רובוט דה וינצ'י - לטיפול בסרטן הערמונית והכליה. טכנולוגיה זו מאפשרת להוציא את בלוטת הערמונית וגידולים בכליה באופן מדויק, תוך שיפור התוצאות האונקולוגיות והתפקודיות יחד עם החלמה מהירה של המטופלים. במהלך השנים צבר ניסיון רב בניתוחים אונקולוגים מורכבים שנדרשו לשם טיפול בסרטן שלפוחית השתן, הערמונית, הכליה והאשכים.

על מינויו אמר: "אני רואה בזה אתגר משמעותי. בעיני, שימוש באמצעים הטכנולוגים המתקדמים ביותר, כדוגמת הניתוחים הרובוטים, טיפול רב-תחומי תוך שילוב מכלול המומחים והאמצעים העומדים לרשותנו במרכז רפואי ת"א ותודעת שירות ומצוינות - כל אלו מאפשרים לנו כיום להציע לציבור החולים בישראל רפואה איכותית וזמינה בסטנדרטים העולמיים הטובים ביותר. אני גאה להיות שותף בתהליך שבו גם גדל דור המשך של כירורגים אורולוגיים בישראל. בעיניי טיפוח הדור הבא הוא מטרה נעלה."

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  פרופ' עופר יוספוביץ,  סרטן,  דה-וינצ'י,  המרכז הרפואי איכילוב-תל אביב,  ניתוח רובוטי
תגובות

מזל טוב! ביה"ח איכילוב זכה

23.07.2018, 14:56

פרופ' יוסיפוביץ' תותח! אינו שוכח את האדם שמאחורי המטופל ונותן את הטיפול הטוב ביותר שיש! יישר כוחו, תמיד עם חיוך. זכות גדולה!!