חדשות

ד"ר תמר אלרם מונתה למנהלת בית החולים "הדסה" בהר-הצופים

מנכ"ל "הדסה", פרופ' זאב רוטשטיין, אמר: "תכניות רבות באמתחתנו עבור בית החולים בהר הצופים - חלקן החלו לקרום עור וגידים כבר בשנה האחרונה"

הדסה הר הצופים. אובדן הכנסות מהפסקת הטיפול בפלסטינים יגיע ל־196 מיליון שקל ב־2020 - מחצית מהסכום יאבד ל"הדסה" צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

הנהלת המרכז הרפואי הדסה הודיעה על מינויה של ד"ר תמר אלרם לתפקיד מנהלת בית החולים של "הדסה" בהר הצופים.

ד"ר אלרם, רופאה ומומחית במנהל רפואי וברפואת נשים, בוגרת האוניברסיטה העברית ואוניברסיטת הרווארד, נבחרה לתפקיד בתום הליך שנמשך כמה חודשים. היא תחליף את ד"ר אסנת לב-ציון קורח, שסיימה את תפקידה כמנהלת הדסה הר הצופים והתמנתה למנהלת בית החולים הממשלתי "אסף הרופא" בצריפין.

מינויה של ד"ר אלרם אושר בוועדת המינויים ובדירקטוריון "הדסה" פה אחד.

ד"ר תמר אלרם (צילום: "הדסה")

ד"ר אלרם היא ילידת בריטניה. בשנתיים האחרונות ניהלה את בית החולים "משגב לדך" בירושלים השייך לקופת חולים "מאוחדת", ובמקביל עבדה גם כרופאת נשים בסניפי הקופה. בתפקידיה הקודמים הייתה סגנית רופא מחוז ירושלים של "מאוחדת", ואחראית על מנהלי התחומים ומקצועות הבריאות בקופה. לפני כן הייתה סגנית מנהל "הדסה" עין כרם ובמסגרת זו ניהלה את השירות האמבולטורי בבית החולים. ד"ר אלרם מרצה בקורסים שונים בבית הספר לרפואה.

מלבד לימודי הרפואה באוניברסיטה העברית והתמחות שביצעה ברפואת נשים בהדסה עין-כרם השלימה ד"ר אלרם באוניברסיטת הרווארד בבוסטון לימודי תואר שני במנהל ציבורי במסגרת "קרן ווקסנר" וסיימה התמחות במנהל רפואי.

פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל "הדסה", אמר עם ההודעה על המינוי: "תמר חזרה הביתה, אל הדסה. בחירתנו בה נעשתה בלב שלם מתוך אמונה ביכולותיה הגבוהות לניהול בית החולים בהר הצופים, כדי להביאו אל גבהים חדשים ולעמידה בקדמת בתי החולים בארץ. תכניות רבות באמתחתנו עבור בית החולים בהר הצופים - חלקן החלו לקרום עור וגידים כבר בשנה האחרונה, כמו שדרוג מערך ההדמיה, כולל MRI ובקרוב יופעלו בו צנתורים ואנגיו, יבוצע שדרוג חדרי הניתוח, חדרי הלידה ומחלקת יולדות. סיימנו את תכנון בניין השיקום החדשני ועתה הושלמה תכנית האב להקמת מגדל אשפוז חדשני, מיון חדש ומבנה נשים וילדים חדשים.

"אני יודע כי ד"ר תמר אלרם תהיה מובילה של התכניות הללו ורבות אחרות, תעשיר ותפתח את המרכז הרפואי, את צוות העובדים ואת הטיפולים שהוא יעניק לתושבי ישראל".

נשיאת ארגון נשות "הדסה" העולמי, אלן הרשקין, בירכה: "ד"ר תמר אלרם חוזרת למרכז הרפואי הדסה ומביאה עמה חוכמה, יצירתיות וחמלה לעמדת מנהיגות מאתגרת ומשמעותית כמנהלת הדסה הר הצופים"

ד"ר אלרם תחל בתפקידה בשבועות הקרובים. אתמול אמרה: "אני נרגשת ושמחה מאוד על הבחירה בי לניהול מערכת בריאות מכובדת שכזו. אני גאה לחזור לבית שלי, שבו חונכתי כרופאה, ספגתי את ערכי הדסה והתמחיתי בתפקידי ניהול שונים. אני מצפה לעבודה תוך שיתוף פעולה מלא עם צוות בית החולים כולו, על מנת שנצעידו להיות בית חולים מוביל, מרכז רפואי שהוא הבחירה של תושבי ירושלים וסביבותיה".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  ד"ר תמר אלרם,  המרכז הרפואי "הדסה"
תגובות