• יו"ר: פרופ' חגי לוין
  • מזכיר האיגוד: ד"ר ערן קופל
  • גזבר: פרופ' נדב דוידוביץ'
  • חברת ועד: ד"ר מאיה לבנטר-רוברטס
  • חברת ועד: ד"ר מיכל ברומברג
  • ועדת ביקורת: ד"ר עמוס מור, פרופ' אילנה בלמקר, פרופ' ליטל קינן בוקר
חדשות

אירוע אלים בחדר המיון בבית החולים וולפסון: הוגשה תלונה נגד המאבטחים

האלימות בבתי החולים נמשכת אלא שהאירוע האחרון בבית החולים וולפסון מעלה חשד לאלימות של מאבטחים כלפי זוג מבקרים במיון

חדר מיון "וולפסון". אין קשר בין המצולמים לכתבה. צילום: דוברות "וולפסון"

אירוע אלים בחדר המיון במרכז הרפואי וולפסון, אלא שלגבי ההתרחשות קיימות שתי גירסאות.

בית החולים מסר אמש (א') כי "בליל שישי האחרון הותקף צוות חדר המיון על ידי בני זוג שתועדו בסרטון המופץ ברשתות החברתיות. בני הזוג התבקשו להתפנות מחדר המיון מאחר שהפעילו כוח בלתי סביר ומתמשך כנגד מאבטחינו. לצערנו, המידע המופץ ברשתות החברתיות מתבסס על סרטונים אשר צולמו בידי אזרחים בסוף האירוע והם אינם מתעדים את האירוע כולו".

אולם, בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות ועל פי כמה עדי ראייה שנכחו בעת האירוע ומסרו עדותם למשטרה, נראה כי בני הזוג, כבני 50, הם שהותקפו על ידי מאבטחים. הגבר הגיע למיון, בליווי אשתו, עם תלונה על כאבים בחזה. עדי הראייה סיפרו כי ההתרחשות היתה בעת חילוף משמרות של הצוות הרפואי. האישה ניגשה אל דלפק פקידת המיון כדי לברר מתי יבדקו את בעלה ובתשובה התבקשה על ידי פקידת המיון לזוז מהדלפק. האישה לא זזה ולמקום הוזעק מאבטח, שלדברי עדי ראייה התנהג כלפי האישה בתוקפנות ואף היכה אותה באגרופו, גרר אותה אל מחוץ לחדר המיון, בעט בצלעות והטיח ראשה בקיר. היא דיממה. מאבטח נוסף היכה גם את בעלה של האישה.

המשטרה מסרה בתגובה כי "צוות השוטרים שהגיע למקום פגש בבני הזוג המעורבים ובצוות המאבטחים. בבירור שנעשה במקום עלה כי הצוות הרפואי ביקש מהאישה לעזוב את דלפק המיון. היא סירבה והוזעקו מאבטחים למקום. בני הזוג טענו שהמאבטחים תקפו אותם וגרמו להם לחבלות. הוגשה תלונה במשטרה על ידי בני הזוג כנגד המאבטחים. המאבטחים נחקרו באזהרה בחשד לשימוש בכוח שלא כדין. החקירה נמשכת".

מ"וולפסון" נמסר: "המרכז הרפואי וולפסון מגנה גילויי אלימות מכל סוג שהוא ויפעל למיגורה בכל האמצעים העומדים לרשותו. אנו מנועים מלהוסיף, היות והנושא נמצא כעת בחקירה משטרתית".

נושאים קשורים:  אלימות בבתי החולים,  מיון וולפסון,  חדשות,  מאבטחים בבתי חולים,  משטרת ישראל
תגובות