חדשות

המיילדת הוותיקה ב"אסף הרופא" זכתה ליילד את נכדה, התינוק הראשון ל-2019

התינוקות הראשונים לשנת 2019 נולדו הלילה בבבתי החולים וולפסון, אסף הרופא, הדסה הר הצופים והדסה עין כרם

בת שבע שוב, המיילדת הוותיקה, יילדה את נכדה. צילום המרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא

התינוקות הראשונים לשנת 2019 נולדו הלילה בבתי החולים וולפסון, שמיר (אסף הרופא), הדסה הר הצופים והדסה עין כרם.

במרכז הרפואי וולפסון בחולון היו במהלך הלילה שש לידות, שבסיומן הגיחו לאוויר העולם התינוקות הראשונים לשנת 2019. לפני כולם נולדה תינוקת בשעה 00:48, להורים המאושרים מירב ועידן הירש מרמת גן, אשר חובקים בת שנייה.

התינוקת הראשונה ב"וולפסון" עם המיילדת צביה כיאב. צילום: דוברות בית החולים

שמחה כפולה היה הלילה בחדר הלידה של המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) עם כניסתה של השנה האזרחית החדשה. התינוקת הראשונה נולדה ב-1:00 למשי וגבריאל כחלון מהיישוב אזור במשקל 2.680 ק"ג. "הקטנטונת הפתיעה את כולנו והגיעה כמה ימים לפני התאריך המשוער", סיפרו ההורים המאושרים. אנחנו שמחים ונרגשים לפתוח את השנה האזרחית החדשה עם בתנו הבכורה כמשפחה". ההורים הודו לאילנה פרץ המיילדת ולצוות הרפואי במיון מיילדותי על התמיכה והעזרה.

המיילדת אילנה פרץ, התינוקת הראשונה במרכז הרפואי שמיר להורים משי וגבריאל כחלון

במקביל, בחדר הלידה הסמוך, בת שבע שוב, מיילדת ותיקה במרכז הרפואי, יילדה את בתה הודיה וזכתה לנכד חדש לכבוד השנה החדשה, שנולד במשקל 2.690 ק"ג. "הייתי במשמרת ערב רגילה והתכוונתי לצאת הביתה, כאשר הבת שלי חייגה והודיעה לי שהיא בדרך אלינו, לחדר הלידה. אין התרגשות גדולה מליילד את הבת ולקבל נכד חדש למשפחה שלנו. לפתוח את 2019 עם תוספת מתוקה למשפחה - פשוט תענוג", ציינה הסבתא המיילדת.

בשעות הלילה הראשונות לשנת 2019 נולדו ב"אסף הרופא" עשרה תינוקות חדשים: חמישה בנים וחמש בנות. את שנת 2018 סגר המרכז הרפואי שמיר עם עם 8,560 לידות, מתוכן 4,440 בנים ו-4,305 בנות, 177 זוגות תאומים ושלוש שלישיות.

נעה טואיטו עם בנה והמיילדת נעם גמליאל בהדסה הר הצופים

ובאותה שעה נולדו התינוקות הראשונים לשנת 2019 בבתי החולים של הדסה. נעה ונתן טואיטו מגבעת זאב חבקו הלילה בן מתוק, אח טרי לבתם הבכורה בת השנתיים. נעה, שילדה בחדרי הלידה החדשים של הדסה הר הצופים, בשעה 1:00, סיכמה: ״היה מושלם. חוויה שעוצמתה חוזקה על ידי הצוות, המיילדת והיחס החם שקיבלנו״.

מיטל טרוזמן, התינוק החדש והמיילדות בהדסה עין כרם

זמן קצר אחר כך בהדסה עין כרם, חבקו את בנם הטרי מיטל טרוזמן ובעלה אבי, המתגוררים בצור הדסה. ״זוהי הלידה הרביעית שלי״, סיפרה מיטל, ״עכשיו אנחנו ממש מאוזנים בבית עם שני בנים ושתי בנות. הלידה היתה מהירה, קלה וטבעית, ללא אפידורל. אני מאחלת לכולנו שתהיה שנה של אושר, בריאות והצלחה״.

נושאים קשורים:  2019,  לידה ראשונה,  אסף הרופא,  חדשות,  המיילדת בת שבע שוב,  המרכז הרפואי "הדסה"
תגובות