נגיף הקורונה

הסתדרות האחיות דורשת לקבוע סטנדרטים אחידים למיגון צוותים רפואיים

יו"ר הסתדרות האחיות פנתה למשרד הבריאות בדרישה להוציא נוהל מסודר והנחיות אחידות לכלל הצוותים הרפואיים על דרכי המיגון מפני נגיף הקורונה, כמו גם על תוקף השימוש באמצעים מתכלים

אמצעי מיגון לצוותים רפואיים, כפפות ומסיכות. אילוסטרציה

הסתדרות האחים והאחיות בישראל דורשת ממשרד הבריאות לקבוע סטנדרטים אחידים למיגון הצוותים הרפואיים. בפנייתה היום (ה') למנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, דורשת יו"ר הסתדרות האחיות אילנה כהן, להוציא נוהל מסודר עם הנחיות אחידות לכלל הצוותים הרפואיים על דרכי המיגון מפני נגיף הקורונה, כמו גם על זמני השימוש שבהם אמצעי המיגון יעילים.

"הצוותים הרפואיים בכל מוסדות הבריאות עומדים בחזית למיגור נגיף הקורונה, ומיותר לציין כי יש חובה מוסרית והכרח חוקי להעניק להם את ההגנה הטובה ביותר על מנת שיבצעו את תפקידם באופן מיטבי וללא חשש", כותבת כהן למנכ"ל משרד הבריאות.

"אנו מבקשים ממשרד הבריאות להוציא תחת ידו הנחיה אחידה לכלל מוסדות הבריאות ביחס לדרכי המיגון והאמצעים שיש לנקוט בכל מוסד ויחידה על מנת להתגונן בצורה המיטבית מפני נגיף הקורונה, לרבות זמן המירבי המותר לשימוש לכל אמצעי מתכלה, לרבות מסיכות מגן, כפפות וכו'".

נושאים קשורים:  הסתדרות האחיות,  אילנה כהן,  כפפות,  מסיכה,  נגיף הקורונה,  משרד הבריאות,  אמצעי מיגון,  חדשות,  צוות רפואי,  קורונה
תגובות