• יו"ר: פרופ' צחי גרוסמן
  • מזכ"ל: פרופ' יעקב ברקון
  • ועד האיגוד: פרופ' אביב גולדברט
  • ועד האיגוד: ד"ר גילת לבני
  • ועד האיגוד: ד"ר יעקב שכטר
מינויים

מנהל חדש למחלקה לרפואה דחופה בבית החולים ספרא לילדים

ד"ר אורן פלדמן מונה למנהל המלר"ד בבית החולים ספרא לילדים במרכז הרפואי שיבא | מחליף בתפקיד את פרופ' אריה אוגרטן, שפרש לגמלאות

ד"ר אורן פלדמן, מנהל המחלקה לרפואה דחופה בבית החולים ספרא-שיבא לילדים. צילום: דוברות בית החולים

ד"ר אורן פלדמן מונה למנהל המחלקה לרפואה דחופה בבית החולים ספרא-שיבא לילדים במרכז הרפואי שיבא בתל השומר. הוא מחליף את פרופ' אריה אוגרטן, שפרש לגמלאות.

ד"ר פלדמן, בן 44, בן זוג לענת ואב לבת 16.5, הגיע ל"שיבא" בדצמבר 2020. את לימודי הרפואה סיים בטכניון והתמחה ברפואת ילדים וברפואה דחופה ילדים ברמב"ם, חיפה. בהמשך כיהן כסגן מנהל המחלקה לרפואה דחופה בילדים ברמב"ם.

בשנים האחרונות עסק ד"ר פלדמן בקידום תחום ההוראה והמחקר באמצעות סימולציה מתקדמת ברפואה דחופה, היה שותף למיזמים של הקמת קורסי החייאה וקורסי סדציה בילדים ברומניה, איטליה ובלגיה ושותף לייסוד תחרות ארצית של צוותי רפואה דחופה בילדים ככלי לשיפור מצוינות בתחום החייאת הילדים.

על מינויו אמר: "באתי ל'שיבא' כשליחם של הילדים. בעיניי, אין סיפוק גדול מזה שילד שמגיע כאוב, סובל ומפוחד למחלקה לרפואה דחופה, יוצא ממנה עם חיוך אחרי שקיבל את הטיפול הנכון עבורו ובזמן. הדבר הזה אינו פשוט או פשטני כלל ועיקר. הוא כולל בתוכו יכולות אבחון וטיפול, תוך שימוש בכלים מתקדמים, תיעדוף של משאבים וטיפולים נחוצים, יכולת  להביא אל הילד את מה שהוא צריך במקום המתאים ביותר עבורו, להסתכל לו בעיניים ולמנוע ממנו סבל וכאב מיותרים, ולתת לו ולמשפחתו את התחושה שמי שמולם דואג להם. זוהי שליחותי עבור הילדים, וזאת התחושה שמלווה אותי בכניסתי ל'שיבא'".

ד"ר איתי פסח, מנהל בית החולים ספרא, מסר: "ד"ר פלדמן הוא מהרופאים המובילים את הרפואה הדחופה בישראל ומביא איתו ניסיון רב המשולב ברוח חדשה, בחדשנות וביוזמה. אני מודה לפרופ' אוגרטן - מבכירי דור המייסדים של הרפואה הדחופה בילדים בארץ. פרופ' אוגרטן חינך דורות של רופאי ילדים ורופאים לרפואה דחופה ותרם תרומה חשובה לבריאות הילדים בישראל".

נושאים קשורים:  מינוי,  ד"ר אורן פלדמן,  פרופ' אריה אוגרטן,  ד"ר איתי פסח,  בית החולים שיבא,  בית החולים לילדים ספרא,  מלר"ד ילדים,  רפואה דחופה בילדים,  חדשות
תגובות
06.01.2021, 19:46

בחירה נבונה. איש מקצוע ברמה גבוהה. בהצלחה!

06.01.2021, 21:33

נכון הוא נראה רופא מאוד טוב אבל קצת בלי כח.....

הכוח,הוא לא במראה... הכוח הוא להיות מקצוען כרופא וכמורה. כך הוא ד"ר פלדמן! בהצלחה !