מינויים

פרופ' אהוד גרוסמן מונה לנשיא אוניברסיטת אריאל בשומרון

לפרופ' גרוסמן, חוקר ומומחה ביל"ד ורפואה פנימית, מנהל האגף הפנימי בשיבא, פרופסור מן המניין באוניברסיטת ת"א, ניסיון רב בניהול מערכות אקדמיות ומקצועיות גדולות

פרופ' אהוד גרוסמן, נשיא אוניברסיטת אריאל. צילום: דוברות האונ'

האסיפה הכללית של אוניברסיטת אריאל אישרה את מינויו של פרופ' אהוד גרוסמן לתפקיד נשיא האוניברסיטה. פרופ' גרוסמן הוא מומחה בתחום יתר לחץ דם ורפואה פנימית ופרופסור מן המניין באוניברסיטת תל אביב משנת 2000.

משנת 2018 ועד היום, מנהל פרופ' גרוסמן את האגף הפנימי במרכז הרפואי שיבא ועוסק במחקר בתחומי התמחותו ברפואה. לפרופ' גרוסמן ידע וניסיון רב בניהול מערכות אקדמיות ומקצועיות גדולות.

בין תפקידיו הבולטים: סגן יו"ר המועצה המדעית בהר"י ויו"ר ועדת ההתמחות (2014-2015), דיקן הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב (2014-2022) ויו"ר פורום הדיקנים לרפואה (2018-2022). פרופ' גרוסמן חבר באיגוד לרפואה פנימית, בחברה ליתר לחץ דם ובאיגוד לקרדיולוגיה. לאורך פעילותו האקדמית והמחקרית הענפה, פרסם גרוסמן מאות מחקרים ומאמרים אקדמיים בנושאי התמחותו הנחשבים לשם דבר בעולם הרפואה.

יו"ר הועד המנהל של אוניברסיטת אריאל, האלוף במיל. עמי שפרן, בירך על המינוי ואמר: "אנו בטוחים כי כישוריו הרבים ויכולותיו של פרופ' גרוסמן, הן המקצועיות והן האישיות, לצד נסיונו הרב, יסייעו לו להנהיג ולהוביל מהלכים משמעותיים לקידום מעמדה של האוניברסיטה בארץ ובעולם. זאת, תוך שימת הדגש על העשייה האקדמית והמצוינות, שילוב כוחות עם התעשיה ועם חוקרים ומוסדות ברחבי הארץ והעולם".

לאחר ההודעה על המינוי הודה פרופ' גרוסמן למרכז הרפואי שיבא: "אני מודה על הכשרה שקיבלתי ועל השנים הרבות בהן עבדתי במחיצת אנשים מצוינים. אני מודה לאוניברסיטת אריאל על האמון שניתן בי ומשוכנע שנצליח להוביל את האוניברסיטה להישגים מרשימים".

פרופ׳ יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא, בירך על המינוי וציין:  כי "בחירתו של פרופ׳ גרוסמן, מעמודי התווך של המרכז הרפואי שיבא לדורותיו, לתפקיד החשוב והמכובד של נשיא אוניברסיטת אריאל היא עדות נוספת לחותם שמטביע המרכז הרפואי שיבא על האקדמיה".

למברכים הצטרף גם האיגוד לרפואה פנימית: "פרופ' גרוסמן מעורב במגוון רחב של תהליכים לאומיים, שנועדו לקדם את החינוך הרפואי בארץ ולהעצים את הרפואה הישראלית בכלל ואת הרפואה הפנימית בפרט. לאורך שנים מסייע פרופ' גרוסמן לאיגוד לרפואה פנימית במגוון סוגיות, שנועדות להעצים את קרנה של הרפואה הפנימית בישראל".  חבריו הרבים מקרב הפנימאים מסרו: "אהוד היקר, הצלחתך הצלחתנו".

נושאים קשורים:  פרופ' אהוד גרוסמן,  אוניברסיטת אריאל,  מינוי,  חדשות,  רפואה פנימית,  יתר לחץ דם,  אקדמיה
תגובות
אנונימי/ת
14.09.2023, 22:27

ערוץ 7 בדיוק לפני שנה: בחודש יוני האחרון בוטל טקס הענקת תואר ד"ר לשם כבוד מאוניברסיטת אריאל למנכ"ל המרכז הרפואי שיבא בתל השומר פרופ' יצחק קרייס, בשל טענות לניגוד עניינים, לאחר שהתברר כי נשיא האוניברסיטה פרופ' שינפלד משמש גם רופא בכיר בשיבא ומנהל במרכז למחלות אוטואימוניות של בית החולים.

אנונימי/ת
15.09.2023, 09:23

רילקושיין לארץ אחרת - פתרון נפלא לרופא .

אהוד היקר, ברכתי מקרב לב לתפקיד החשוב שנטלת על עצמך בנוסף לתפקידיך הרפואיים הרבים.
יישר כוח ושנה טובה מיאיר

אנונימי/ת
15.09.2023, 09:40

מזל טוב!

אנונימי/ת
15.09.2023, 18:00

מוכשר מסור ומקצועי! עלה והצלח בתפקיד החשוב

אנונימי/ת
16.09.2023, 15:56

כאב ראש..
להרגיע ולנוח קצת לא יזיק

בהצלחה

אנונימי/ת
18.09.2023, 12:22

האם פרופ' גרוסמן ימשיך בתפקידיו בתל השומר ובאוניברסיטת תל אביב במקביל?

אנונימי/ת
20.09.2023, 16:35

האם פרופ' גרוסמן ימשיך בתפקידיו בתל השומר ובאוניברסיטת תל אביב במקביל לעבודה באוניברסיטת אריאל?